Tillbaka från London

Kom hem i onsdagskväll. Behöver jag säga att London var underbart? Det kändes lite som att komma hem på något vis eftersom jag bott i London..sedan i onsdagskväll har jag dock varit helt slut efter extremt intensiva dagar, mitt resesällskap som aldrig varit i London innan ville hinna med allt på tre dagar (vilket jag förgäves försökte förklara är omöjligt..) hehe. ;) Men vi hade det hur bra som helst ialf. Hoppas ni också hade en finfin påskweekend plus fått en bra start på den ny veckan. Idag är det fredag vilket betyder att det snart är helg igen!:)


Träd i St James's Park


Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

så fint :)

2011-04-29 @ 09:49:51
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0