2011-02-20

Lazy Sunday in bed? Skulle verkligen behöva en vilodag och inte göra någotting..men det finns inte tid till det just nu..så mycket som ska fixas med, tog hem jobb som jag inte hann med i veckan, ska hinna plugga på spanskan och mycket mycket mer..

Nu är det ialf bara en vecka kvar, lite drygt, av februari..hoppas våren kommer snart! Solen visar sig här idag också och det blir man glad av..men det är så väääldigt kallt!

Nu har även 3 veckor gått sedan jag började på detoxen, när jag höll den perfekt mådde jag så bra men vissa dagar nu i slutet har jag slarvat pga stress på jobbet..men vågen visar 2 kg mindre ialf och det trots att jag inte hunnit med träningen alls mycket de senaste 2 veckorna..(typ 3 pass i veckan bara) ska verkligen försöka göra ett ryck nästa vecka fast det är stressigt på jobbet..får motivera mig med att om 8 veckor så sitter jag förhoppningsvis på ett plan till London.. :)  
 


Kommentarer
Postat av: CJ

Ja och uppenbarligen gillade fler än oss den, den gick ju vidare. ;) Ha en skön söndag!

2011-02-20 @ 12:33:09
URL: http://cjs.blogg.se/
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Packningen går faktiskt ganska bra, jag gillar att packa och planera vad jag ska ha på mig för kläder den närmaste framtiden=) Ska bara köra en tvätt till - sen är jag klar!

2011-02-20 @ 16:02:30
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0