2011-02-19




Härligt att få vakna av sig själv till ljus som sipprar genom persiennerna! Dessutom drömde jag att jag var på Malta igen & i drömmen var jag så glad över solen och ljuset och över att åter få träffa mina brorsbarn, brorsan M och min svägerska..vaknade glad! Kändes som ett tecken..ska försöka komma iväg och hälsa på dem igen..men först på reseplaneringen för 2011 står en Londontripp.

Nu snart så blir det ialf gymmet - löpbandet/crosstrainern + ett yogapass - ska bli härligt att äntligen få röra på sig igen - känns som om jag bara jobbat, jobbat & jobbat tidigare i veckan..var helt slut igårkväll så det passade bra med filmmys - jag fick välja - det blev Letters to Juliet. Kan hålla med om att det var ett "överromantiskt" drama som någon beskrev filmen, men ibland känner jag helt enkelt för att se en helt orealistisk rosa fluffifluff film.. ;-) Kan inte ni känna så ibland? Eller vilka filmgenrer brukar ni föredra?

Kommentarer
Postat av: Karin

låter fint det:)

2011-02-19 @ 12:07:18
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0