Vardagslyx

Jobb. Jobb. Jobb. Och så lite välbehövlig massage. Mera Jobb. Min dag typ.

Som en jobbförmån har vi något som kallas för friskvård, vilket innebär att man får en timmes betald friskvård per vecka om det finns tid över (skall göras under arbetstid). När jag hinner och när det är lite varmare ute brukar jag använda den tiden till att ta en rask promenad innan lunchen men nu när det isar i ben och märg så fort man visar sig utomhus så kändes det uteslutet om jag inte ville bli än mer förskyld. Så istället hade jag bokat in en 45 minuters rygg&nack-massage på lunchen. Massören kommer till vår arbetsplats vissa dagar och använder en lokal i rådhuskällaren och vi har personalrabatt också - endast 100 kr kostade det mig. Hon (massören) var fullbokad hela dagen. Förstår varför.


Kommentarer
Postat av: sara

klockrent med 1 timmes friskvård! hade jag när jag jobbade på sjukhuset oxå.



tack så mkt! så jädrans skönt o få bort de slitna topparna

2011-02-24 @ 08:27:48
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Lena

Ja, väldigt speciell musikgenre. Inte min vanliga musiksmak, men blev facinerad av denna låten :)



Vad skönt med massage, DET skulle jag också villa ha :)

God helg:)

2011-02-25 @ 07:40:34
URL: http://www.mrssaifa.com
Postat av: Bella

På mitt jobb har jag 2 timmars friskvård per vecka som får användas antingen på arbetstid eller utanför arbetstid. Så på så sätt hinns den alltid med vilket är skönt.

2011-02-27 @ 17:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0