workout week one



weheartit


Tisdag 4/1
Morgonträning innan jobbet blev en 35-minuters powerwalk på löpbandet. Kvällspasset blev ett 55-minuters yogapass.

Onsdag 5/1
Kvällsträning blev 45 minuters powerwalk på löpbandet

Torsdag 6/1
Kvällsmotion blev 30 min powerwalk med stavar

Fredag 7/1
Förmiddagsträning blev en 110-minuters lång men härlig promenad med systra min (en rejäl promenad och rejält pulshöjande bitvis då vi pulsade/sprang i djup snö) 

Söndag 9/1
Morgonträning 45 minuter totalbodyprogram på crosstrainern. Kvällspass blev 15 min fettförbränningspass med PR dvd

Mjukstart. Nästa vecka med start imorgon vill jag köra morgonträning varje dag + minst 3 kvällspass! No excuses längre..

Nu blir det filmmys med bästa sällskapet..


Kommentarer
Postat av: Karin

härlig träningsvecka:) ska också börja skriva ner sådär nu det här året! roligt att se tillbaka på veckan och sedan i arkivet



yes förra veckan var lite lugnare eftersom många var lediga men nu körs nog allt igång ordentligt så full rulle:) för dig då?

2011-01-10 @ 03:45:49
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0