Bad//update//

Dålig har jag blivit på att uppdatera. Tiden har inte funnits där. Inte lusten heller för den delen.

I helgen var jag ialf bl.a. på möhippa som varade från tidig lördagmorgon till tidig söndagmorgon! Vi överraskade bruden med Champagnefrukost &nostalgitripp med minnen/foton/små presenter, sedan fick hon göra några gulliga uppdrag på stan och därefter ägnade vi oss åt trevligheter som picknick i parken, behandling på spa, bastubad, bubbelpool och bubblande i bubbelpool utomhus as well, 7 kamp (som bl.a. innefattade sumobrottning, superkul (faktiskt!), mysig grillmiddag & sedan VIPtreatment (gå före i kön, vipbord i viphörnan, helrör etc) på Statt och klackarna i taket. Hon var supernöjd och superglad. Kändes bra för oss 8 tjejer som var med och hade fixat allt.

En fullspäckad helg följdes sedan av hektiska dagar på jobbet för att kunna ta långhelg med någorlunda gott samvete - nu ligger 5 dagars ledighet framför mig och jag har lyckats tajma detta med att bli sjuk - typiskt! Hoppas det går över illa kvickt för jag hade planerat ha roligare på de här lediga dagarna än att ligga i sängen och hosta och snörvla och ha mig..


Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på sig!/S

2011-06-03 @ 17:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0