London - I hope to see you soon






Den här väskan köpte jag när jag bodde i London för 2,5 år sedan och den hänger med än..och nu är det förhoppningsvis bara 4 veckor kvar tills jag befinner mig i London igen..håller tummarna för att vi kommer iväg. Längtar efter att få känna pulsen, äta på Nandos, all bar one (tapas) strosa runt i Notting Hill, Regent's Park och Hyde Park, åka till Greenwich och mkt mkt mer..ååh hoppas!




Har inte hunnit med att blogga de senaste dagarna (mkt jobb och annat) och kan inte fatta att det redan är söndag. Igår blev det ialf loppis, matlagning i bästa sällskapet och en massa skratt, sällskapsspel och 2 hyrfilmer (en av dem var helt klart en de topp 3 konstigaste filmer jag någonsin sett). Hoppas ni har haft en bra helg så här långt!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg väska!

jag ska oxå boka resa till London men till v 34, i augusti! Länge tills dess... I love London! :))



Usch vad trist med att vara febrig o dålig så länge!! Hoppas du kryar på dig helt snart! O tack för dina kommentarer :)



Ha en fin söndag!

2011-03-20 @ 09:10:58
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0