Somehow you have to make every day count..

..beacause it´s your life passing by while you're busy doing other stuff..

Vilken härlig helg jag har haft so far. I fredags blev det Afterwork. Skottsk charmig pub, hamburgertallrik & vin med I & L. Avslutade kvällen med mys med C framför en sen fredagsfilm. Toppkväll..och igår var L & jag i Kalmar hela dagen, lunchfikade på 4 kök & kollade runt bland shoppingen i stan. Härlig dag! Solsken då också dock ganska så blåsigt..men tror och hoppas våren är på ingång med full kraft nu..inga fler backlash till vinter nu tack. Idag vaknade jag till strålande sol men tyvärr också halsont (hoppas en kopp varm té kan råda bot på det). Jag hör hur fåglarna kvittrar utanför fönstren..spring is in the air..





Inredabutiken i Baronen Köpcentrum. Blev inspirerad.
Nu vet jag vad jag ska ha i min fina oranga vas. Videung!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

snygga bilder :)

2011-03-06 @ 09:53:56
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0