Om ett oväntat möte

Han stoppar mig mitt på ljusan dagen en solig oktoberfredag när jag leende går förbi med kommentaren Vilket vackert hår du har och frågar vad jag heter. Jag stannar, säger tack för komplimangen och tittar lite förvånat på honom men sträcker fram handen och presenterar mig. Jonas heter jag säger han då och fortsätter har du pojkvän? Han är lång och är stiligt, prydligt klädd och ser ut att vara runt 30, lite pojkaktig på något sätt, kanske får honom att se yngre ut än vad han egentligen är, vad vet jag. När jag svarar ja på hans fråga så säger han fan också..jag som längtar efter kärlek ..och så ler han lite sorgset.

 

Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Otroligt gulligt! Att det finns så fina killar i världen.

2011-10-16 @ 17:00:29
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

fint. du skriver väldigt bra, vet du det?!

2011-10-17 @ 07:20:04
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0