Lördagsplanerna + detoxen

God morgon alla fina. Sitter just nu och dricker min kopp med varmt/ljummet vatten med en skiva citron i. Efter frukosten blir det att hoppa in i duschen och fräscha till sig inför en dag i Kristianstad med finaste F! Planera Londonresa, shoppa lite kanske, och prata ikapp oss och bara ha det toppen helt enkelt. Ha en fantastisk Lördag!

Här nedan får ni en kort beskrivning på min detox btw!

Jag försöker skippa dessa livsmedel helt och hållet under 21 dagar:


Och äter desto mer av det här:

Eftersom jag tränar flera ggr i veckan skulle jag aldrig palla att endast leva på grönsaksjuicer så den här detoxen passar mig perfekt! Märker att den gör nytta! Känner mig både piggare och snyggare! ;)

Känns mer som en livsstil än en detox dessutom..även om jag nog kommer vilja "fuska" ibland och så klart kommer att vilja unna mig ett glas vin eller två på helgerna tex så känns det som det här går att leva efter ganska mycket på vardagarna även efter att de här 21 dagarna är passerade.

Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Tack för ditt tips. Hittade dock en mini-liten ordlista från Prisma, 50 kr. Det kändes rätt.

2011-02-05 @ 10:10:01
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Ingrid

tack för tipsen :)

2011-02-05 @ 23:07:28
URL: http://ingridsinspiration.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0