friday, saturday & sunday

 











Helgens nyttiga: Fruktsallad. Helgens film: The Back-up Plan med Jennifer Lopez bl.a. (faktiskt en helt OK film). Helgens träning: Gymmet+utomhusträning(nästan barmark överrallt halleluja!). Helgens Fika: på Waynes med världens bästa A som dessutom hade en rolig nyhet att berätta. Helgens sociala: häng med A och hennes kille. Helgens Shopping: en fin skål på indiska halva priset av reapriset, me like! En bok om detox, också på rea. Ett våffeljärn. Helgens utlästa bok: Eat Pray Love av Elisabet Gilbert (som fick mig att vilja göra tre ting; se filmen, åka till Neapel och beställa den där pizzan med dubbel mozzarella, lära mig meditera) Helgens söndagsbrunch Våfflor! Helgens tråkiga: Städ, fix, rensning av papper etc. Helgens roliga: har beställt en tavla av Tina Axelsson och av det som jag har fått se hittills säger jag bara: looovin' it!

Kommentarer
Postat av: LANJA - www.lanjas.blogg.se

Hej, kan du gilla/like det här klippet på youtube? =) det är en tävling, ju fler likes, ju större chans att vinna!



http://www.youtube.com/watch?v=XYt8rHZ-CHM



// Kram! http://lanjas.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0