Workout week 4

Måndag: Spinningpass på 45 min därefter 60 min gång på löpbandet

Tisdag: - (endast vardagsmotion)

Onsdag: 45 min morgonpromenad, 30 min intervall på löpbandet (5 min uppvärmning - 10 min jogg - 5 min powerwalk - 10 min jogg - 5 min nedvarvning) + 30 min simning i spapoolen (räknade ej hur långt),

Torsdag
: - (endast vardagsmotion)

Fredag: Ett så kallat Functionellt träningspass med kettlebells, 60 min

Lördag: ca 30 min powerwalk (till simhallen)+ 30 min lugn simning (lite över 1 000 m blev det nog "bara", tappade bort mig med räkningen lite) + 30 min powerwalk hem

Söndag: - (förutom spring på IKEA då;))

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

va duktig du är!

2011-02-01 @ 11:23:20
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0