Time flies

Den sista semesterveckan (förra veckan) blev det väldigt mkt party vilket resulterade att jag inte direkt kände mig så utvilad när det var dags att gå till jobbet igen i måndags..men det var det dock värt, hade så skoj! Särskilt lördagen var kanon och söndagen mysig. På konserten på onsdagen fick förfrågan om att vara med på bild i en lokaltidning, avböjde dock! Hade ju skämts ihjäl säkert ;-).

I veckan som gått har det också blivit trevligheter, bl.a. kvällsfika på Waynes i sommarkvällssolen med A och musicquizkväll med thaibuffé med trevliga människor. Och nu i helgen blev det en tur till Helsingborg för ett besök på festivalen där. Bra helg. Men nu känner jag verkligen att jag måste komma in i mina träningsrutiner igen och ta det lite lugnt framöver. Det är endast 34 dagar kvar till Tjejmilen och ska jag nå mitt mål så får jag nog skärpa till mig i augusti, därför har jag bestämt att den kommande månaden ska fokuset ligga på löpningen/träning/hälsa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

galen vecka!;) /S

2011-08-12 @ 23:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0