ett boxpass var vad som behövdes..

Gick och la mig tidigt igårkväll efter en ganska så crappy dag, vaknade lite lättare till sinnet idag eftersom jag för en gångs skull kände mig utvilad och det som verkligen gjorde susen var boxpasset jag & min vän J plågade oss igenom efter jobbet idag. Så grymt skönt att få ur sig stress och få igång endorfinerna i kroppen igen. Imorgon efter jobbet ska jag till frisören och få mitt hår klippt & slingat, sen är jag bjuden på middag och på fredag efter jobbet så blir det AW (After Work) och dessutom är nog mina pmsdagar över för den här månaden så det kan ju inte bli annat än toppenbra resten av den här veckan.. ;-)


Kommentarer
Postat av: shoaplicious

Coolt att ni kör box, är det riktgt boxning? :)

2011-03-03 @ 01:23:58
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0